Odp: Do użytkowników monitorów Sony (i innych z ekranem Trinitron)

Autor: Leszek <leszek_at_comarland.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 20:52:35 MET DST

Użytkownik Butik <butik@astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Przymierzam się do kupna monitora Sony z ekranem Trinitron (19 lub 20
cali).
> Widziałem dziś podczas testów dwa poziome cienkie paski, które wiem, że w>
tego typu monitorach są nromalne.
> I tu pojawiają się pytania:
>
> 1. Czy Was to wkurza (paski oczywiście)?
> 2. Czy można się do tego szybko przyzwyczaić (do paskó oczywiście :))?
> 3. Czy, i dlaczego warto kupić monitor Sony zamiast innych, mimo, że
ciągle
> będę widział te paski??
Ze wzgledu na owe paski wybralem monitor NEC z kineskopem Cromaclear.
Sprzedaje sprzet komputerowy, wiec mam sporo do czynienia z roznymi typami
kineskopow i jak na razie jestem przekonany, ze wybralem dobrze.
Wysoka jakosc obrazu, dobra ergonomia, plaski kineskop.
Moj znajomy dopatrzyl sie lekkich przebarwien, ale on zawsze widzi wiecej
niz ja, wiec nie wiem czy mu wierzyc :-))
Dobierz do tego dobra karte graficzna ( ja pracuje na matroxie G200).
Leszek