FANI PC PRECZ !

Autor: Vetch <brak_at_e.mail.a>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 08:41:01 MET DST

> I co może A1200 będzie szybsza ?
> Chyba nigdy Amigi nie miałeś :-)
> Ja miałem A600 i wydajność w grach miało to na poziomie 286.

Miałeś, a i tak gówno wiesz..

> U kumpla na A1200 było może z 15% szybciej niż na A600 a to
> i tak za mało aby konkurować z 486-66 a co dopiero 100Mhz.
> Najlepszym dowodem jest DOOM na PC i GLOOM (chyba tak to się zwało)
> na Amige. Domm chodzi cacy juz na 486-66 a Gloom choć wygląda gorzej
> od stareńkiego Dooma to jąka się nawet na A1200.

TY FRAJERZE, to chyba wcale pojęcia nie masz o kompach !

Zacznijmy od tego, że A600 ma procesor 32-bitowy, M68k taktowany zegarem
8Mhz,
a A1200 M68020, @ 14Mhz. Teraz się pytam, jak możesz porównywać ten sprzęt
do PC 486 z zegarem 66 lub DX4 z zegarem 100Mhz ?

Jak się odzywasz, to zastanów się 5 razy !

Może porównaj sobie wydajność Amigi 1200 wyposażonej w kartę z procesorem
PowerPC z zegarem 750 Mhz do PC 486/66 ? Przecież to tylko Amiga...

W tym czasie, kiedy wyszła A500 z 512kb RAM, grafiką 32-4096 kolorów i
systemem operacyjnym GUI, lepszym od MacOS, to wtedy właśnie 'rządził' PC AT
286, 256kbram i wspaniałą grafiką Hercules z dwoma kolorami :) (1986 rok).
I co,może mi powiesz, że pc był wtedy lepszy ?
Amiga padła, bo namnożyło się mnóstwo skurwysyńskich biznesmenów, co na
popularności amigi, chcieli zarobić kupę kasy, bez inwestowania i rozbudowy
architektury.

Siema