Re: Kto rozpozna ten sticker?

Autor: Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 08:32:11 MET DST

Cześć,

ZOMO <zommo@friko5.onet.pl> wrote in article
<01bf1591$fd9e1460$ca11a0d4@ss>...

> nie rob tego wiecej - nove virusy kraza i nie wiedomo kiedy
> komus sie nagle ni z tego ni z owego dysk zformatuje

Chyba jeszcze nikt nie znalazł dziury, żeby podesłać wirusa przez obrazek,
czy to jpg, czy to gif (nawet animowany :-) ).

A druga sprawa to to, że lepiej to było wrzucić na jakiś serwer i dać
odsyłacz, kto by chciał to by zobaczył sobie.

A co do odpowiedzi na pytanie (jak już się wtrąciłem) - nie wiem :-(

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf -at-