Re:FANI PC PRECZ !

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 11:33:28 MET DST

> Miałeś, a i tak gówno wiesz..

Wiem, że to chłam jakich mało i nawet do pięt nie dorasta PC.
Trzeba być naprawde wielkim fantykiem aby w teraźniejszych czasach
ślepo bronić Amigi która jest trupem od dobrych kilku lat.

> TY FRAJERZE, to chyba wcale pojęcia nie masz o kompach !

Ty za to potrafisz tylko ludzi obrażać.
Co za lama...

> Zacznijmy od tego, że A600 ma procesor 32-bitowy, M68k taktowany zegarem
> 8Mhz,
> a A1200 M68020, @ 14Mhz.

14Mhz to brzmi dumnie ;-)

> Teraz się pytam, jak możesz porównywać ten sprzęt
> do PC 486 z zegarem 66 lub DX4 z zegarem 100Mhz ?

Bo jest to sprzęt o podobnej cenie.
Nawet moge porównywać do DX2-66 a i tak A1200 zostaje w tyle
zarówno pod względem wydajności jak i możliwości.

> Jak się odzywasz, to zastanów się 5 razy !

Ty się lepiej zastanów chociaż 1 raz to będzie dobrze a pleć głupot
przeplatających się z chamstwem.

> Może porównaj sobie wydajność Amigi 1200 wyposażonej w kartę z procesorem
> PowerPC z zegarem 750 Mhz do PC 486/66 ? Przecież to tylko Amiga...

A czy cena takiej dopalonej A1200 jest taka sama co 486 DX2-66 ?

> W tym czasie, kiedy wyszła A500 z 512kb RAM, grafiką 32-4096 kolorów i
> systemem operacyjnym GUI, lepszym od MacOS, to wtedy właśnie 'rządził' PC
AT
> 286, 256kbram i wspaniałą grafiką Hercules z dwoma kolorami :) (1986 rok).
> I co,może mi powiesz, że pc był wtedy lepszy ?

Wtedy nie ale to był_wtedy_a nie dzisiaj.

> Amiga padła, bo namnożyło się mnóstwo skurwysyńskich biznesmenów, co na
> popularności amigi, chcieli zarobić kupę kasy, bez inwestowania i
rozbudowy
> architektury.

Amoga padła bo była kompletnie nie przygotowana na rozbudowe.
Każdy upgade do Amigi kosztował (i kosztuje) majątej w porównaniu z
podobnym sprzetem do PC.
Amiga to była taka rozbudowana konsola z klawiaturką tylko, że zamaias
posiadać zalety konsoli przy możlwiościach komputera to odziedziczyła
same wady. Była słaba pod względem wydajności jak i możliwości a to
wszystko
za nie małą cene. Nie dziwie się, że Commodore splajtowało a Escom wypioł
się
na Amige po paru miesiącach jej produkcji. Samsung też za długo jej nie po
sprzedawał
i wcale mnie to nie dziwi.

--
pozdrawia