Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Błażej Dudkowski <bdudek_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 14:16:13 MET DST

Jestem posiadaczem PC. Dopieprzył się do mnie koleś który posiada amigę i
przesyła mi różne złe rzeczy na temat PC typu PC>piec kaflowy ,Pc to dno
itp..
Prosze ludzi którzy posiadają PC o pomoc. Chodzi mi o zgnębienie tego
zawszonego amigowca. Przesyłajcie mu różne rzeczy na temat amigi i
zapchajcie mu skrzynke , niech wie że PC króluje i będzie królować.
Oto jego adrees mviper@polbox.com

Z góry dzienkuje za pomoc!!!