PC - AMIGA (amigowcy atakuja peceta)

Autor: Tadeusz Kostecki <T.Kostecki_at_mostostal.waw.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 12:31:09 MET DST

"Błażej Dudkowski" napisał(a):

> Jestem posiadaczem PC. Dopieprzył się do mnie koleś który posiada amigę i
> przesyła mi różne złe rzeczy na temat PC typu PC>piec kaflowy ,Pc to dno

> Chodzi mi o zgnębienie tego
> zawszonego amigowca. Przesyłajcie mu różne rzeczy na temat amigi i
> zapchajcie mu skrzynke , niech wie że PC króluje i będzie królować.

> Oto jego adrees mviper@polbox.com

po co to szczeniackie gadanie

przez wiele lat korzystałem z Amigi (było ich kilka)
do tej pory mam A1200.
Amiga to wspaniały komputer i jej system ma wiele rozwiązań
które mogą być inspiracją dla osób parających się
programowaniem.

Peceta kupiłem kiedy zacząłem się uczyć informatyki (jedynie
słuszny) ;-)

Obydwa komputery zamieszkały pod jednym dachem. Grzecznie
dzielą się energią, danymi, monitorem i drukarką. Nie
narzekają !

Stan w jakim człowiekowi fragment rzeczywistości przesłania
całość problemu
przyprawiony szczyptą emocji ludzie zwykli nazywać

        O S Z O Ł O M S T W E M

                                panowie informatycy

i to by było natyle