Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Janusz Podkoscielny <japod_at_sonet.lublin.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 21:11:47 MET DST

"Błażej Dudkowski" wrote:

> Prosze ludzi którzy posiadają PC o pomoc. Chodzi mi o zgnębienie tego
> zawszonego amigowca. Przesyłajcie mu różne rzeczy na temat amigi i

Stary zastosuj najlepszy srodek- ignore. Wszedzie zdazaja sie dziwni
ludzie. nie mozesz
po prostu zalozyc sobie filtra?

Czy pecet kroluje? Hmm /me uwaza inaczej. Sam mam peceta Maca i Amige
IMHO najlepszym z nich jest MAC- no ale to jest subiektywne odczucie.
All: tylko prosze o nie przesylanie mailbomp ;-)

Slyzaar