Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Grzegorz Góra <grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 09:58:31 MET DST

Użytkownik Błażej Dudkowski <bdudek@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01bf1574$128726a0$890ba0d4@pentium-166-mmx...
> Jestem posiadaczem PC. Dopieprzył się do mnie koleś który posiada amigę i
> przesyła mi różne złe rzeczy na temat PC typu PC>piec kaflowy ,Pc to dno
> itp..
> Prosze ludzi którzy posiadają PC o pomoc. Chodzi mi o zgnębienie tego
> zawszonego amigowca. Przesyłajcie mu różne rzeczy na temat amigi i
> zapchajcie mu skrzynke , niech wie że PC króluje i będzie królować.
> Oto jego adrees mviper@polbox.com

A powiedz - czym Ty się w tym momencie różnisz od tego amigowca?
Wstyd.

Pozdrówka
Grzegorz

PS: Uzywam PC, bo nie ma właściwie innej alternatywy, uzywałbym pewnie
Amigi, gdyby chłopcy nie spieprzyli całego interesu. Amiga była bodaj
jedynym kompem do domu - uruchamiałeś, wszystko działało bez specjalnych
komplikacji, w PC trzeba czasami sie tyle nagrzebać {ta grupa jest tego
wyraźnym odzwierciedleniem}, a i tak blaszak potrafi doprowadzić człowieka
do zwątpienia w działanie MojeIQ>60 ?
Nic nie rulez!