Odp: Abit BE 6 i Celeron 466

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 23:12:16 MET DST

> W każdym razie próbuj - najpierw na 75MHz. Pójdzie - próbuj wyżej. Nie
> pójdzie - podnieś napięcie. Ale pamiętaj - CHŁODZENIE, CHŁODZENIE i
jeszcze
> raz CHŁODZENIE. Jestem pewien, że z mojego celka 400 wyciągnąłbym więcej
niż
> 500MHz (czyli oczywiście 600) gdyby nie temperatura - chodzi na 500 przy
> 2.0V, ale ma 50-60 st. C. Jak zmienię obudowę - spróbuję jeszcze raz...

Jesli wystepuje taki zjawisko jak u mnie - czyli 6,5 x 100 MHz = 600 MHz i
komputer
w momencie uruchamiania Windowsa sie zawiesza to chyba nie chcesz
powiedziec,
ze wymieniajac chlodzenie na lepsze to procek pojdzie na tym 600 MHz ?
Podejdz do sprawy inaczej - wylacz komputer na np.10 godzin (zeby sobie
wystygl)
i go wtedy wlacz na 600 MHz - znow sie nie uruchomi i to juz nie bedzie
kwestia
temperatury. Naprawde ciezko mowic o przegrzaniu procesora jesli komputer
chodzi
przez 10 sekund.
Co do Twojej temperatury 50-60 stopni to jest to temperatura bezpieczna i w
granicach
dopuszczalnych ... inna sprawa jakbys mial 100 stopni.

--
Pozdrawiam
       Birdy