Help ! - Jak odzyskac dane ?

Autor: Robek <robczer_at_pertus.com.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 22:59:52 MET DST

Witam serdecznie.
Mam do wszystkich grupowiczow ogromna prosbe.

Moj kolega mial bardzo wazne dane w folderze Moje dokumenty.
Mial zainstalowanego Windowsa 98. Okazalo sie ze pewnego razu po prostu
nie mogl uruchomic systemu.
Po wlaczeniu komputer wchodzil w tryb wiersza polecen wywalajac komunikat,
ze nie moze znalezc jakiegos pliku.
Kolega dorwal wiec od kogos dykietke startowa do Win 98, odpalil i rozpoczal
reinstalacje systemu. Kiedy zostal poproszony o wlozenie dysku
instalacyjnego
wlozyl go wcisnal Enter i system sie zainstalowal.
Tyle tylko, ze mial wgrana poprzednio wersje zwykla Win98 a zainstalowal
Win98 SE.
Po zainstalowaniu systemu okazalo sie, ze zniknely wszystkie poprzednie dane
z partycji C:,
wlacznie z poprzednia zawartoscia folderu Moje Dokumenty.
System nie odtworzyl takze zainstalowanych wczesniej aplikacji.
Ja zastalem stan po instalacji systemu take nawet nie wiem jak ta domniemana
reinstalacja przebiegala i co sie dzialo wczesniej.
Kolega jest zrozpaczony bo mial kupe waznych dokumentow pism, arkuszy excela
wlacznie z baza danych Accessa, ktora napelnial od 3 miesiecy !
Bardzo prosze w jego imieniu o wszelaka pomoc.
Moze ktos z grupowiczow ma doswiadczenie w odzyskiwaniu
danych lub moze ktos zna jakies skuteczne narzedzia do
odtwarzania danych z dysku ?

Bardzo prosze o pomoc oraz wszelkie rady i wskazowki.
Z gory bardzo dziekuje.
Robek
robczer@pertus.com.pl