Re: Abit BE 6 i Celeron 466

Autor: Grzegorz Mazur <NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 01:12:24 MET DST

Marcin Spychała wrote in message ...
>jeszcze
>niż
>
>Jesli wystepuje taki zjawisko jak u mnie - czyli 6,5 x 100 MHz = 600 MHz i
>komputer
>w momencie uruchamiania Windowsa sie zawiesza to chyba nie chcesz
>powiedziec,
>ze wymieniajac chlodzenie na lepsze to procek pojdzie na tym 600 MHz ?
>Podejdz do sprawy inaczej - wylacz komputer na np.10 godzin (zeby sobie
>wystygl)
>i go wtedy wlacz na 600 MHz - znow sie nie uruchomi i to juz nie bedzie
>kwestia
> [...]

He he... Właśnie zostałem potraktowany jak kompletny lamer ;-)))

Występuje u mnie zjawisko takie, że 6x100=600+zipa dumna. Celek 400 ma
mnożnik 6 (tak na marginesie) i sprawdzam go na ogół na "wystygniętym"
stanie. Ale jakbym dołożył jakiego Petlierka, to może przy -10 st. C
poszłoby ;-)))

Ale czekam na nowy BIOS do BE, może będą częstotliwości takie jak 95MHz
itp...

To, że 50-60 st. C jest bezpieczne, to wiem. Ale na pewno nie wystarczy do
nieco siłowego podkręcania proca. Ja chcę go mieć w granicach 20 st. C, bo
wtedy może pokaże zęby :))

PS. Słyszeliście o BE6-2??? Ma ustawiane częstotliwości CO JEDEN MEGAHERC!!!

--
====
Grzegorz Mazur