Re: Abit BE 6 i Celeron 466

Autor: Grzegorz Mazur <NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 02:05:26 MET DST

Marcin Spychała wrote in message <9k8M3.27248$F5.430008@news.tpnet.pl>...

>Ehhhh - w BIOSie. Zmieniaj tylko czestotliwosc magistrali. Zwieksz,
>zobacz czy komputer chodzi - jak wszystko jest ok znow zwieksz,
>sprawdz itd. ... do momentu az Ci sie zawiesi lub wsykoczy komunikat
>"blad ochrony" - chociaz u mnie na czestotliwosci 81 i 85 MHz wyskakuje
>blad ochrony, a na czestotliwosciach 90 i 95 MHz komputer chodzi ok.

Niestety, BE6 ma na razie tylko 66, 75 i 83.3MHz poniżej setki... Może, jak
się pojawi jakiś nowy BIOS, będzie więcej.

W każdym razie próbuj - najpierw na 75MHz. Pójdzie - próbuj wyżej. Nie
pójdzie - podnieś napięcie. Ale pamiętaj - CHŁODZENIE, CHŁODZENIE i jeszcze
raz CHŁODZENIE. Jestem pewien, że z mojego celka 400 wyciągnąłbym więcej niż
500MHz (czyli oczywiście 600) gdyby nie temperatura - chodzi na 500 przy
2.0V, ale ma 50-60 st. C. Jak zmienię obudowę - spróbuję jeszcze raz...

Powodzenia!!!

--
====
Grzegorz Mazur