Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 14:21:45 MET DST

>Dysk tez musisz miec znaczaco wiekszy, zeby przenosic wieksze od 700
>MB, no nie? A poza tym grozi Ci zniszczenie twardziela - po dluzszym
>czasie wozenia go w moim plecaku (mimo, ze byl w kieszeni i dobrze
>opatulony) trafil go po roku szlag - zaczelo sie
>niewinnie od bad sectorów a potem totalna rozpadka dysku.
>Tak wiec nawet nie ma sie pewnosci, czy nie utraci sie przenoszonych
>danych.
Najwiekszy dysk jaki uzywam do przenoszenia ma 3.6 GB. Woze go w
plecaku od ponad roku i nic sie nie dzieje (na razie, i mam nadzieje
ze tak pozostanie). Najstarszy moj dysk ma 850 MB, i od kilku lat
sluzy do transportu. Tez jest caly i zdrowy. Ale moze po prostu mam
sczescie, albo moje dyski maja za miekko w czasie transportu ;)