Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Voytec <voytec_at_friko.sos.com.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 01:13:38 MET DST

Trane <trane@w.pl> wrote in message
news:RaqK3.11814$F5.178861@news.tpnet.pl...
> To ja dla rownowagi napisze o dwoch plusach korzystania z CD-RW:
> 1. Gdy chce skopiowac plyte CD, ktora "podejrzewam" o jakies
> zabezpieczenia, lub jest porysowana - najpierw robie kopie na CD-RW -
po
> co wyrzucac plytki CDR (BTW- ja kupuje tylko TDK - nigdy sie na nich
nie
> zawiodlem, no-name'ow nie uzywam - szkoda szmalu...)

Po pierwsze sa strony, na ktorych mozesz sie dowiedziec co jest
zabezpieczone i jak to skopiowac...
Po drugie jesli sie ma TEAC R55S to prawie nic nie jest zabezpieczone :-)
Po trzecie jesli plyta jest porysowana to wystarczy dobry CDROM lub
nagrywarka z dobra korekcja (R55S ma najlepsza!)...

> 2. Latwosc przenoszenia (kopiowania) na inne komputery tymczasowych
> danych np. programow, ktore maja wiecej niz kilka MB (dyskietki to juz
> historia i przydaja mi sie bardzo rzadko). Praktycznie kazdy nowszy
> czytnik CD (+wszyskie DVD) jest w stanie odczytac CD-RW zapisane w
> formacie UDF1.5. Jesli nie czyta - instaluje Adaptec DirectCD
eader -
> do tego celu przydaje sie dyskietka... Po co mam wypalac CDR, jak chce
> zaniesc komus lub do pracy kilka programow - nagrywam na CD-RW i
> juz...

Po to wynaleziono kieszenie na HDD :-) - szybciej, wygodniej...

> Reasumujac - nie zamienilbym swojej nagrywarki CD-RW na CDR (nawet na
> Teac..) bo nie wypalam plyt CD w ilosciach hurtowych - do tego celu
> faktycznie wystarczy CDR. A kupilem nagrywarke CD-RW dlatego, ze ma po
> prostu wiecej mozliwosci (patrz powyzej) niz zwykla CDR :-))

A ja swojego TEACa R55S na zadna nagrywarke z RW!
Czy ma mniej mozliwosci? Sprobuj na swojej przegrac oryginal Settlers 3 i
nie uzywac cracka...

Pozdrawiam, Wojtek