Re: Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: Aleksander Ewich <aewich_at_kki.net.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 10:06:29 MET DST

Witam
Powinno byc ok - sam uzywam i nie ma problemow (karta Addonics SV550 na
Asusie P2B). Ostatnio coraz rzadziej - coz gry pod Dosa to juz raczej
przeszlosc.
A faktycznie Yamaha 724 to bardzo dobra (i do tego tania) karta - ma
spore możliwości, gra dobrze - małe szumy i ogólnie dobry dźwięk - pod
pewnymi wzgledami nawet lepszy od SB-Live (Yamaha gra bardzo dynamicznie
a Live - neutralnie). Za obecna cene - bez uwag. Jedyny minus
(przynajmniej dla mnie) - zapomnij o odpaleniu tego pod linuxem
pozdrawiam
Aleksander Ewich
aewich@kki.net.pl
http://kki.net.pl/~aewich