Re: Skaner - jaki wybrać?

Autor: paco <pkotla_at_sgh.waw.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 19:27:12 MET DST

jhh <jacekh@gazeta.pl> wrote:

> I jeszcze jedno -bez wzgledu na to co kupisz, nie bierz nawet za darmo
> przystawki do transparentow -w wypadku tanich skanerow plaskich to
> zalosne nieporozumienie. Po co ma Ci zajmowac miejsce w piwnicy....

No wlasnie. Mam taki tani skaner (Primax Colorado Direct) i chce moc
skanowac slajdy. Chcialem dokupic przystawke. Dlaczego uwazasz ja za
nieporozumienie?
Jak zapewne widac z mojego postu nie orientuje sie zbytnio ani w dziedzinie
fotografii ani skanowania.

paco

Pawel Kotlarz "paco" pkotla@sgh.waw.pl
 http://akson.sgh.waw.pl/~pkotla
Klub Turystyczny Ekonomistow TRAMP na SGH http://tramp.sgh.waw.pl
"Nothing is so simple it cannot be misunderstood"