Re: Skaner - jaki wybrać?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 11:28:34 MET DST

On 7 Oct 1999 17:27:12 GMT, paco <pkotla@sgh.waw.pl> wrote:

>No wlasnie. Mam taki tani skaner (Primax Colorado Direct) i chce moc
>skanowac slajdy. Chcialem dokupic przystawke. Dlaczego uwazasz ja za
>nieporozumienie?
>Jak zapewne widac z mojego postu nie orientuje sie zbytnio ani w dziedzinie
>fotografii ani skanowania.

Ogolnie chodzi o to, ze co by sie nie mowilo, tanie skanery stolowe (a
wlasciwie wszystkie stolowe) maja za mala rozdzielczosc rzeczywista,
zeby jakosc skanow slajdow wyszla poza jakosc baaaaaaaaardzo
amatorska. Przystawka do slajdow to bajer, za ktory placi sie znacznie
wiecej, niz jest on wart, tym bardziej, ze funkcjonalnie calkiem
dobrze zastapi Ci ja kawal tektury z wycietym okienkiem, otwarta
pokrywa skanera i swiecaca z gory lampka biurkowa (swietlowka lepsza -
biale swiatlo). Zasada dzialania ta sama, efekty podobnie mizerne, a
ile zaoszczedzonej kasy! :-))))))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--