pamieć konwencjonalna - problem

Autor: Rinaldo <rinaldo_at_01019freenet.de>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 16:56:16 MET DST

Gry z czasów kiedy komputery miały 640kb albo mniej pamięci, na moim
komputerze z 32mb nie chcą działać. Niestety dyskietka startowa z pustymi
autoexec.bat i config.sys u mnie nie wystarcza. Żeby było zabawniej niektóre
gry potrzebują jeszcze pamięci EMS albo XMS, mamy jeszcze pamięć górną i
zarezerwowoną. Teraz moje pytania:
- jak otrzymać maksymalną ilość pamięci konwencjonalnej(zakładając że chcę
ładować tylko sterowniki pamięci)?
- to samo z pamięcią EMS
- co dokładnie oznacza pamięć EMS, XMS, górna i zarezerwowana?
- ile uzyskaliście najwięcej pamięci konwencjonalnej(można by zrobić konkurs
:)) ?
- ile najwięcej można uzyskać pamięci górnej, do której o ile wiem można
ładować sterowniki odciążając pamieć konwencjonalną.
-czego nie można załadować do pamieci górnej?

pozdrawiam, rinaldo