Re: pamieć konwencjonalna - problem

Autor: Glide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 22:22:10 MET DST

On Tue, 5 Oct 1999 16:56:16 +0200, "Rinaldo" <rinaldo@01019freenet.de>
wrote:

>Gry z czasów kiedy komputery miały 640kb albo mniej pamięci, na moim
>komputerze z 32mb nie chcą działać. Niestety dyskietka startowa z pustymi
>autoexec.bat i config.sys u mnie nie wystarcza. Żeby było zabawniej niektóre
>gry potrzebują jeszcze pamięci EMS albo XMS, mamy jeszcze pamięć górną i
>zarezerwowoną. Teraz moje pytania:
>- jak otrzymać maksymalną ilość pamięci konwencjonalnej(zakładając że chcę
>ładować tylko sterowniki pamięci)?
>- to samo z pamięcią EMS
>- co dokładnie oznacza pamięć EMS, XMS, górna i zarezerwowana?
> [...]
Mam zrobiony multikonfig, ktory powinien chwycic wszystko o czym
piszesz (trzeba bedzie tylko pozmieniac wywolania niektorych driverow
sprzetu). Jesli jescze sobie nie poradziels to wal na priva.

Co do pamieci konwencjonalnej to jeszcze niedawno mialem w czystym
dosie 617 po zaladowaniu wszystkich niezbednych driverow (CD, dzwiek,
mysz).

Pozdrawiam
GLide