TEAC 32s awaria

Autor: Bolek <hryc_at_grafit.mech.pw.edu.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 17:10:46 MET DST

Awe
Wyzej wymieniony naped po 1,5 roku nienaganej pracy poszedl mi doslownie z
dymem. Czy jest w warszawie jakis serwis TEACa ??? Gwarancja skonczyla mi
sie z 6 miesiecy temu. Objaw byl taki ze na poczatku nie chcial wysunac
tacki. :(( Poczekalem chwile i poczulem ze cos sie pali i zapach dobiegal
z mojego cd :((. Po rozebraniu wydaje mi sie ze splonal jeden scalak a
moze cos wiecej ??. Efekt jest taki ze nie cd nie chce wysowac tacki (moze
silniczek spalony ??) oraz nie funkcjonuje silniczek poruszajacy wozek z
laserem. A moze ma ktos tez uszkodzonego TEACa i z 2 daloby rade zrobic 1
??. a pozatym w win i kontroler SCSi normalnie rozpoznaja go
Za wszelkie sugestie z gory WIELKIE dzieki.

AWE
Marcin.