Re: Monitor Daytek - pytanie.

Autor: Beer <beer_at_do.poznan.tpsa.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 17:10:50 MET DST

Tomasz Bielecki wrote:

> Czy ten pasek ma jakiś wpływ na pracę monitora
> (poza tym, że go widać) ?
> Czy obraz będzie się od tego pogarszał ?

        Obawiam sie ze tak (tak bylo w moim przypadku).
Pasek jest szerszy, obraz na monitorze lekko pulsuje
(na pierwszy rzut oka tego nie widac, ale po godzinnej
pracy oczy wychodza z orbit). Oprocz tego monitor 'piszczy'
(nie wiem czy to transformator czy inna cholera, ale moze
doprowadzic w nocy do szalu :). Poza tym zaczyna "zapominac"
ustawien przy roznych rozdzielczosciach (szlag czlowieka
trafia gdy musi ustawiac kilka razy dziennie obraz na ekranie).

Zycze powodzenia w pozbywaniu sie tego "wynalazku" (mnie
niestety sie to narazie nie udalo) ...

---Beer---