Re: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 15:25:18 MET DST

On Mon, 4 Oct 1999 12:12:49 +0200, "Michal Kosnik"
<damaks@poczta.gnet.pl> wrote:

>Otoz mam taki problem - dziecko w 6 klasie gimnazjum na informatyce dostalo
>takie pytanie:
>
>czy karta graficzna posiadajaca 2 mb pamieci bedzie mogla wyswietlic obraz w
>rozdzielczosci 1024x768 w true kolorze ???
>
>ale sek w tym ze nalezy to udowodnic matematycznie.
>
>Pomozecie ?????

Biedne Panskie dziecko ze musi chodzic do takiej kretynskiej szkoly.
Czy ucza tez np. przy okazji omawiania telefonu zasady rownowazenia
impedancji linii? Czy przy okazji np. nauki korzystania z kuchni
mikrofalowej ucza zasady dzialania magnetronu?

Za moich czasow rozni kretyni uczyli szczegolowo np. sposobu
rozmnazania bezplciowego dzzownicy i wymoczkow bladych. Teraz ci sami
idioci wzieki sie za "informatyke". Co ma informatyka wspolnego z
karta graficzna?

Biedne polskie dzieci....

A.L.