Re: Odp: AMD K5 100 - problem

Autor: RobertP <robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 14:13:21 MET DST

Tomasz Michalski wrote:

> Mialem kiedys K5/100 i duze problemy z czcionkami (praktycznie raz
> na tydzien musialem wszystkie czcionki wyciac i instalowac od nowa).
> Okazalo sie, ze ustawilem sobie za niskie napiecie proca. Po podwyzszeniu
> problemy zniknely. Przed i po byl jednakowo goracy, wiec nie zauwazylem
> wiekszej roznicy (tak na oko kolo 60 stopni) - ale dzialal.
>
> --
> Tomasz Michalski (tomekm@kamsoft.com.pl)

Wlasnie cos mi wspominal, ze na poczatku bylo za niskie napiecie 3.3 V, ale
pozniej przestawili na 3.5 V (bo na tamtym napieciu sie wieszal przy
uruchamianiu windy).
Tak, ze teraz jest na 3.5V - a tak wogole to jak ma byc (tzn. na jakim
napieciu pracuje ten procek i jak ustawic magistrale i mnoznik) , bo z AMD to
troche malo mialem do czynienia.

Dzieki wielkie za zainteresowanie
Pozdowienia Robert