Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Marcin Spychala <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 23:29:44 MET DST

>w przyszlym tygodniu kupuje nagryware. mam juz tak na zapas kilka
>pytan odnosnie nagrywania. sorka, ze wam truje, ale chce uniknac
>psucia plytek i klopotow.

Ja swoja nagrywarke mam tydzien ale postaram Ci sie na niektore pytania
odpowiedziec.

>4. slyszalem, ze im szybciej sie nagrywa audio, tym gorsza jakosc. czy
>to prawda? jesli tak, to jak sie ta gorsza jakosc objawia? czy majac
>dysk i nagrywarke scsi moge spokojnie nagrywac audio 8x (na
>odpowiedniej plycie of coz)?

Nie proponuje nagrywac audio x8 - jedyne chyba rozsadne rozwiazanie to
razy 2. Od predkosci x4 w gore sa trzaski (to oczywiscie mozna uniknac
przelaczajac pewna opcje). Regula jest zeby nagrywac audio jak najwolniej.

>5. jak bede przygotowywal plytki do nagrania, to jak to zrobic, aby
>miec dlugie nazwy plikow i katalogow (planuje nagrywac w programach
>nero i win on cd)?

Nagrywac plyty w standardzie "Joliet".

>6. jak bede podlaczal nagrywarke i dysk scsi do kontrolera, to ma
>znaczenie kolejnosc podlaczenia, czy to nie ma roznicy?

Zaleca sie zeby nagrywarka byla podpieta do pustej tasmy i jako master.

>- duza stacja

A po co Ci to ?

Pozdrawiam
          Birdy (Marcin)