Re: Odp: Mysza PS2 + przelotka (nie działa)

Autor: Przemyslaw Ligaj <liksay_at_neuron.umcs.lublin.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 23:25:13 MET DST

Nie bedzie dzialac jesli myszka nie bedzie przystosowana do wspolpracy
z COM-em.
Sa w dwie wersje myszki Microsoft IntelliMouse.
Na tej dodawanej do Office lub wersji BOX pisze na spodzie PS/2 ,COM
Compatibile i dzialaja bez problemu. Na pozostalych (OEM-owych) jest
tylko PS/2 i taka nie ruszy nawet na Microsoftowej przelotce :(

Pozdrawiam,
Przemyslaw Ligaj