Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 00:33:58 MET DST

On Sun, 03 Oct 1999 21:29:44 GMT, "Marcin Spychala"
<birdy@quake.org.pl> wrote:

[...]
>Ja swoja nagrywarke mam tydzien ale postaram Ci sie na niektore pytania
>odpowiedziec.
dzieki

[...]
>Zaleca sie zeby nagrywarka byla podpieta do pustej tasmy i jako master.
to jest scsi.

>A po co Ci to ?
wiem, powiesz ze to chore, ale ja ci przyznam racje. po co? po to,
zeby komputer byla bardziej rozbudowana, zeby ladnie wygladala. zeby
byla kompatybilna wstecz, zeby mi sie ta stacja nie marnowala.
:)

--
zuko / Shark von Cygnus