Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Wojtek <voytec_at_friko.sos.com.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 22:44:56 MET DST

Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński <Kshyhoo@promail.pl> wrote in message
news:GenJ3.2361$F5.35685@news.tpnet.pl...
> i po przejrzeniu paru cd okazuje sie ze mam i fioletowe i niebieskie

To jednak masz i zielone i niebieskie Samsungi :-)

> hmm , ja na swoich nie widze przebarwien

Jesli plyta jest nagrana full to widac te przebarwienia - trzeba sie dobrze
przyjzec (zielone CD)... Kumpel tez nie widzial - pokazalem mu je palcem to
zobaczyl :-)

> heh , ja poprzednio mialem Toshibe x12 a teraz mam DVD Toshiba SD-M1202
> tak ps to czytalem ze dvd toshiby nie czytaja niebieskich verbatimow ,
> okazalo sie ze czyta tak samo jak reszte :))

Niektore CDROMy dopiero po pewnym czasie nie chca czytac konkretnych plytek,
nie wiem jak jest z DVD...

> PS.Odnosze wrazenie ze ta dyskusja sie szybko nie skonczy ;-)))))))

Spoko, mam duze doswiadczenie w nagrywaniu plytek... Znam kilku ludzi,
ktorzy nagrywaja tego kupe i nasze poglady sa w miare takie same :-) I
polecam Ci uzyc programu CDSPEED i zmierzyc sobie dokladnie transfer z
zielonego Samsunga...

Pozdrawiam, Wojtek