Odp: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Krzysztof \ <Kshyhoo_at_promail.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 14:52:54 MET DST

> PS: Test:
> 1. wez plytke Samsung w reke
biore plytke do reki ;)

> 2. spojrz na jajowate logo na okladce
patrze :)

> 3. jest fioletowe czy granatowe?

i po przejrzeniu paru cd okazuje sie ze mam i fioletowe i niebieskie

> To jest niemozliwe! Chyba, ze masz zielone (nie okladka-spod plyty!)
> Samsungi z innej serii niz ja. Normalnie jesli sie dobrze przyjrzec to
> gdzies od 80-85% CDRa widac przebarwienia i tego nie przeczyta Ci zaden
> CDROM z full predkoscia...

hmm , ja na swoich nie widze przebarwien

> A jesli chodzi o czytniki to moj TEAC 532EB czyta wszystkie (tloczone,
> zielone, niebieskie, zlote, przezroczyste BTC) z jednakowa predkoscia! To
> jest najlepszy CDROM (nie liczac wersji SCSI) i nikt tego nie zmieni...

heh , ja poprzednio mialem Toshibe x12 a teraz mam DVD Toshiba SD-M1202
 tak ps to czytalem ze dvd toshiby nie czytaja niebieskich verbatimow ,
okazalo sie ze czyta tak samo jak reszte :))

PS.Odnosze wrazenie ze ta dyskusja sie szybko nie skonczy ;-)))))))

--
Podrawiam
Krzysztof " Kshyhoo" Czerwiński