Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Glide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 02:19:12 MET DST

On Thu, 30 Sep 1999 14:22:26 +0200, Lukasz 'Dentarg' Jozwinski
<jozef@kki.net.pl> wrote:

> [...]
>wrote:

>O, a ja mialem kiedys duzo plytek KAO, bo okazyjnie kupilem dosc tanio
>od kogos komu zupelnie nie byly potrzebne (starczylo mi na jakis
>czas). Mialy spod srebrny lub zloty, jak podczas zacmienia probowalem
>przez taka patrzyc na slonce to nie widzialem nic (zero
>przezroczystosci) a czytaja sie swietnie, padly mi dwie podczas
>nagrywania, ale z mojej winy. Mam je juz dosc dlugo i zadna nie
>siadla, szkoda ze w Lublinie takich nigdy nie widzialem w sklepie ...
>acha ... kiedys uzywalem dyskietek KAO i byly beznadziejne ...

Kurcze to albo ja mialem pecha, albo ty duze szczescie. Kiedys
nagralem doslownie jedna sztuke KAO - byla to pierwsza i ostatnia taka
plytka. Na tej samej nagrywarce wypalilem troche verbatimow i
philipsow i bylo niezle. Philipsy gorsze, ale dalo sie przezyc. Plytka
KAO natomiast poszla na smietnik :-( (co do koloru to byl ona taki
zolto-zloty)

>Bardzo dobre sa tez Verbatimy datalife, ale nie plus, bo plus sa
>niebieskie, a te bez plusa zlote, ale juz ich nie produkuja niestety,
>mam kilka takich od 4 lat i mimo czestego uzywania i porzyczania
>dzialaja super do dzis ...
Mam jednego Datalife'a Plusa - nagralem na nim instalke Windy95osr2 -
wiec jest ona wciaz mocno eksploatowana - nie tylko przeze mnie i
chodzi zupelnie spoko.

>jakies podrobki, czy sie pogorszyly, przerzuce sie chyba na TDK ..
Popieram od pewnego czasu uzywam tylko TDK i zero poroblemow.

Troche sie jednak wkurzylem, bo ostatnio na grzybie nie moglem kupic
TDK Metalic. Facet tlumaczyl sie, ze sa drozsze niz kolorowe i nie
oplaca sie ich sprowadzac. Kurcze dotychczas uzywalem tylko takich -
tzn. od momentu gdy sie pojawily a teraz kicha.

Pozdrowka
GLide