Podkrecanie portu PS2 :-)

Autor: Glide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 02:19:13 MET DST

Wlasnie wpadl mi w rece maly programik pod nazwa PS2 Rate.
Pozwala on zwiekszyc dowyslna czestotliwosc probkowania (chyba o to
tutaj chodzi) portu PS2. Standardowa wartosc to 40 Hz ale bez problemu
udalo mi sie ja zwiekszyc do 80 Hz. Zysk jest taki, ze wreszcie kursor
myszy porusza sie plynnie. Nie musze chyba dodawac jak przyjemnie
pracuje sie teraz przy grafice wymagajacej duzej precyzji.

No wlasnie: wszystko ladnie piekinie, tylko czy przypadkiem nie padnie
mi zaraz port PS2 lub cos innego w kompie ?

Glide