Re: Podkrecanie portu PS2 :-)

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 16:13:41 MET DST

[...]
> No wlasnie: wszystko ladnie piekinie, tylko czy przypadkiem nie padnie
> mi zaraz port PS2 lub cos innego w kompie ?

Nic nie padnie.
Wiedz tylko, że im więcej Hz na PS2 tym większe obciążenie procesora przy
poruszaniu myszą. O ile przy 80Hz obciążenie proca jest niewiele większe niż
przy 40Hz to przy 200Hz niektóre gry potrafią mocno zwolnić przy ruchu
myszką.
U mnie przy AMD K6-2 300 i Banshee z myszą PS2 na 200Hz Unreal chodził
płynnie w 800x600... do czasu poruszenia myszą :-) Wtedy zaczynał rwać się
dzwięk
i obraz. Ale przy 80Hz nie powinno być większych przestoji w większości
gier/programów.

ps.
Wie ktoś z kąd można ściągnąć tego PS2 Rate bo miałem problemy z partycjami
i prawie wszystkie dane poszły się...
Ewentualnie jeśli ktoś by mi na maila podesłał to był by bardzo wdzięczny.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\