Odp: FF Computers - doswiadczenia

Autor: piksel (promic_at_page.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 20:01:22 MET DST


wszystko może być ale to nie ich zasługa raczej producenta sprzetu ale nie
daj Boże jak coś nawali serwis to oni mają wspaniały /cha , cha/ 28 dni
naprawy to u nich norma

                                                      Cze PIKSEL
Użytkownik sebek <sebastk_at_boss.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:L7nI3.41352$n4.661659_at_news.tpnet.pl...
>
> >Czy ktos ma jakies doswiadczenie z kontaktow z ta firma? A jakies uwagi
na
> >temat jakosci jej sprzetu?
>
> Mam małe doświadczonko. Na początku tego roku kupowałem tam monitor i
> drukrakę. Pudła, wiadomo, duże, więc w drodze xperymentu zamówiłem to
> telefonicznie i przywieźć mieli na mój adres (wysyłali kurierem).
> Wszystko poszło sprawnie, do momentu gdy otworzyłem pudła (!). Okazało się
> wówczas, że:
> - przysłali mi kabelek komp-drukarka którego nie zamawiałem, a za który
> kurierowi zapłaciłem;
> - w zamówieniu telefonicznym prosiłem o tusz kolorowy (którego w pudełku
nie
> było, a za który zapłaciłem).
> Butny więc lotem tnącym zjawiłem się w FF (W-wa). Przeproszono, tusz
> dostałem, sprawa się wyjaśniła.
> Sprzęt działa i kieresi ale to roczej wina/zasługa marki (Belinea i
Epson),
> a nie FF.
>
> Czoło
> Seba
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:04:00 MET DST