!!! MicroStar 6163 czy BH6 v.1.1 czy Asus P3B ???

Autor: zaroovka (cyber_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 20:15:27 MET DST

No czesc...

W chwili obecnej mam BH6 v.1.0, C400_at_500 i 96 MB RAMu. Procek jednak kreci
sie na 95 MHz. Dlatego postanowilem zmienic plyte glowna na taka, ktora ma
taktowanie 90, 95 itp.

Znajomi polecaja Microstar 6163. Motywuja to duza stabilnoscia - ponoc
wieksza niz w przypadku Abit'a.
Poza tym dla overclockera to ponoc wymarzona plytka, bo ma 3 czujniki temp.
(procek, obok procka i swobodny na kabelku).
Ma tez ciekawe czestotliwosci, rozne dodatki itp. np. uruchamianie kompa
kombinacja klawiszy...

Z drugiej strony, jestem zadowolony z dotychczasowej plyty i poszukuje
jedynie innych czestotliwosci.

Nie wiem nic o Asus P3B...

Na czym mi zalezy:
- stabilnosc
- mozliwosc overclockowania (np. funkcja High Signal w BH6)
- czestotliwosci 90, 95 i wyzsze
- Slot 1 (przy spadku cen prockow wkrotce PIII)
- dzielnik PCI 3, 4...
- automatyczne uruchamianie z BIOSu o okreslonej dacie i godzinie (BH6)
- Soft CPU Menu lub odpowiednik
- dobre wsparcie techniczne (nowe BIOSy itp.)
- dodatkowe 3pin'owe zlacza do wentylatorkow na plycie
- ATX
- minimum 5 slotow PCI
- chipset BX
- duza plyta (MicroStar ma bardzo blisko sloty pamieci i gniazdo procka -
PPGA w slokietce z wysokim jezem prawie dotyka o pamieci :-( )
- inne nie wymienione dodatki istotnie wplywajace na komfort, zadowolenie i
szybkosc :-)

Co proponujecie...?

Pozdro...

zaroovka