Re: Yamaha YMF724A i AC3

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 20:15:37 MET DST

> Chodzi mi o "wyjscie na wzmacniak z
> dekoderem", chociaż nie musi być nawet wzmaczniacz, ważne jest to, czy po
> podłączeniu do dekodera AC-3 (może być i we wzmacniaczu lub osobno) w grach
> lub przy odtwarzaniu filmów DVD programem Power DVD, jest dźwięk na 6-ściu
> kanałach, czy też na dwóch i czy wogule jest.

Nie. Bedzie zwykle stereo. Jest mutacja chipa Yamahy (YMF 744) i obsluguje 4
kanaly dzwieku , a przez cyfrowe wyjscie udostepnia downmixing do bodajze Dolby
Surround.
Natomiast jest karta Vivateca Tangp PCI AC3 oparta na YMF724 , posiada 2-go
sledzia z wyjsciami i obsluguje AC3. Kosztuje toto ok 150 zł. Natomiast jak to
jest na tej karcie zrealizowane - nie wiem. Musisz sie dokopac sam , np.
http://www.gasco.com.pl/VivatecTangoPCIProAC3.htm

Jancio