Re: FF Computers - doswiadczenia

Autor: sebek (sebastk_at_boss.com.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 13:56:27 MET DST

>Czy ktos ma jakies doswiadczenie z kontaktow z ta firma? A jakies uwagi na
>temat jakosci jej sprzetu?

Mam małe doświadczonko. Na początku tego roku kupowałem tam monitor i
drukrakę. Pudła, wiadomo, duże, więc w drodze xperymentu zamówiłem to
telefonicznie i przywieźć mieli na mój adres (wysyłali kurierem).
Wszystko poszło sprawnie, do momentu gdy otworzyłem pudła (!). Okazało się
wówczas, że:
- przysłali mi kabelek komp-drukarka którego nie zamawiałem, a za który
kurierowi zapłaciłem;
- w zamówieniu telefonicznym prosiłem o tusz kolorowy (którego w pudełku nie
było, a za który zapłaciłem).
Butny więc lotem tnącym zjawiłem się w FF (W-wa). Przeproszono, tusz
dostałem, sprawa się wyjaśniła.
Sprzęt działa i kieresi ale to roczej wina/zasługa marki (Belinea i Epson),
a nie FF.

Czoło
Seba