Re: kilka pytań o nagrywaniu

Autor: Maciej FILIPCZYK (philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 19:38:31 MET DST

Rinaldo wrote:

> Kupiłem ostanio nagrywarkę HP 7500.
Gratuluje.

> Jest taki program który kopiuje image z płyty CD do pliku? Z kąd można go
> sciągnąć.
Np EasyCDCreator zrzuca CD do pliku. Poza nim WinOnCD i chyba NERO.

> Czym różnie się format JOLIET od ISO9660 są jakieś inne? Co to jest CD EXTRA
> i mode CD-ROM/XA?
Dobre pytanie.

> Słyszałem o takim programie który może nagrać trochę więcej niż 650mb na
> normalnej płycie, z kąd można go sciągnąc?
Tak jest to mozliwe czasem nawet 700 Mb. Podsawa do nagrywania jest
Nero. Dodatkowo jest taki programik Feurio
który ma bardzo fajna opcje sprawdzania pojemnosci CD.

> Można przegrać pełną płytę? Wydaje mi się że oprócz danych na płycie muszą
> zostać zapisane informację o plikach i zajmuje to trochę miejsca.
Można. Np EasyCDCreator ma CDCopier, WinOnCD i Nero tez.

> Co można podłączyć do gniazda digital audio albo digital out (nie pamiętam
> dokładnie) z tyłu cd-romu albo nagrywarki?
To właściwie to gniazdo podłancza sie do karty muzycznej. Jeden problem.
Karta muzyczna musi miec wej. cyfrowe.

> Niektóre pytania mogą być trochę lamerskie, ale nagrywarkę mam dopiero od
> niedawna. Za wszelkie odpowiedzi będę dzwięczny.
Kto pyta nie błądzi

> ps: Możecie podać adresy albo wysłać mi na rinaldob_at_otelo-online.de (do
> 1.5mb) oprogramowanie dla nagrywarek (EasyCDCreator już mam).
poszuka na sieci to znajdzie

--
Maciej Philip Filipczyk
philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl