kilka pytań o nagrywaniu

Autor: Rinaldo (rinaldo_at_01019freenet.de)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 16:04:51 MET DST

Kupiłem ostanio nagrywarkę HP 7500. Mam kilka pytań.
Jest taki program który kopiuje image z płyty CD do pliku? Z kąd można go
sciągnąć.
Czym różnie się format JOLIET od ISO9660 są jakieś inne? Co to jest CD EXTRA
i mode CD-ROM/XA?
Słyszałem o takim programie który może nagrać trochę więcej niż 650mb na
normalnej płycie, z kąd można go sciągnąc?
Można przegrać pełną płytę? Wydaje mi się że oprócz danych na płycie muszą
zostać zapisane informację o plikach i zajmuje to trochę miejsca.
Co można podłączyć do gniazda digital audio albo digital out (nie pamiętam
dokładnie) z tyłu cd-romu albo nagrywarki?
Niektóre pytania mogą być trochę lamerskie, ale nagrywarkę mam dopiero od
niedawna. Za wszelkie odpowiedzi będę dzwięczny.

ps: Możecie podać adresy albo wysłać mi na rinaldob_at_otelo-online.de (do
1.5mb) oprogramowanie dla nagrywarek (EasyCDCreator już mam).

thx

pozrawiam, rinaldo