word97 i format word2.0

Autor: Grzegorz Szutka (szutka_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 07:23:44 MET DST

Mam taki problem:
podczas zapisania dokumentu przez Word97 w formacie Word2.0 w tekscie
pojawiaja mi sie ni stad ni z owad krateczki - bardzo wkurzajace. Nic
nie pomaga otwieranie dokumentu pod Word97 - to samo. Probowalem napisac
jakies makro do usuwania ale nieznany mi jest kod tego badziewia -
probowalem kody wszystkich krateczek tablicy znakow i to nie to.
Bede wdzieczny za wszelkie pomocne uwagi.
grzesiek