Odp: PCI nie działa

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 01:04:04 MET DST

Użytkownik Krzysztof Grad <annam_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7slutl$9ec$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Historia wygląda tak:
>
> Kupiłem jakiś czas temu SB64 PCI i nie chciał chodzić w
> żadnym złączu oprócz pierwszego. Kiedy włożyłem kartę do drugiego lub
> trzeciego pojawiał się błąd że "audio pci interrupt has been routed
> incorectly by the system".
>
> Problem wtedy zbagatelizowałem zwalając winę na kiepską karty.
>
> Jednak sprawa stała się troszkę poważniejsza, kiedy dzisiaj wpadł mi w
ręce
> Phentagram Omen56i. Po wsadzeniu do pierwszego wolnego złącza, które
> optycznie jest drugim (licząc od AGP) modem pięknie się wykrył,
> [...]

Wg. mnie to na 100% masz wyłonczony w biosie mechanizm plug ang "pray"
.:-)))
Wobec tego do kazdego slotu PCI masz przpoztkowane odpowiedznie przerwanie
IRQ na stałe wobec tego na jednym slocie karta działa (z pomocą boską :-) a
na innym nie. Włącz to i bedzie GIT.

--
Pozdrawiam.