Odp: Menedżer urządzeń

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 00:59:46 MET DST

Użytkownik bertol <bertol_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37ee8263_at_news.vogel.pl...
> Po wejściu w panel sterowania / system / menedżer urządzeń pojawia się
> żółty znak zapytania z wykrzyknikiem . Obok pisze "Inne urządzenia" a pod
> tym "PCI Communication Device" . O co tutaj chodzi???
To uzadzenie ktore nie zostało rozpoznane przez Shit98. Po prostu Shit nie
ma sterowników dla tego uzadzenie wiec nie moze go obsługiwać.

> Nie mam też dźwięku w
> komputerze . Czy ma to jakiś związek ?
Ooo tak!
Jeżli masz kate dzwiekową pod PCI to właśnie do twojej karty system nie
moze znaleźć sterowników.
> Jak usunąć ten problem?
Uruchom własciwosci w tym "znaku zapytania". Znajdziesz tam taki napis
"update driver" i zainstaluj tam sterowniki z płyty/dyskietki którą na pewno
dostałeś wraz z uzadzeniem(jak nie to zciagnij z netu).

> Nieco niżej komputer pyta mnie o sterowniki dla "Wave Device for Voice
> Modem" i kiedy mu wskarzę płytę CD ze sterownikami do modemu Zolltrix 56k
> PCI to on reaguje tak jak by to było złe miejsce.

Na płycie Zoltrixa sterowniki są w katalogu głównym płyty.Ale ty próbujesz
zaistalować nowe wersje sterowników zamiast zainstaowac je w ogóle. :-)

--
Pozdrawiam.