PCI nie działa

Autor: Krzysztof Grad (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 21:23:21 MET DST

Historia wygląda tak:

Kupiłem jakiś czas temu SB64 PCI i nie chciał chodzić w
żadnym złączu oprócz pierwszego. Kiedy włożyłem kartę do drugiego lub
trzeciego pojawiał się błąd że "audio pci interrupt has been routed
incorectly by the system".

Problem wtedy zbagatelizowałem zwalając winę na kiepską karty.

Jednak sprawa stała się troszkę poważniejsza, kiedy dzisiaj wpadł mi w ręce
Phentagram Omen56i. Po wsadzeniu do pierwszego wolnego złącza, które
optycznie jest drugim (licząc od AGP) modem pięknie się wykrył, zainstalował
sterowniki i ... nie chciał się połączyć z internetem. Komunikat głosił że
modem jest wyłączony lub źle zainstalowany.

Problem z modemem zniknął kiedy zamieniłem karty miejscami. Modem łączył się
rewelacyjnie (kilka połączeń, zawsze 50666) i nie sprawiał problemów, jednak
karta dźwiękowa nie była w stanie wydać z siebie żadnego pisku (komunikat
opisany wcześniej).

Właśnie teraz zdałem sobie sprawę ze niedługo kupuję nagrywarkę i kontroler
SCSI. Oczywistą sprawą jest że jest to karta PCI. Problem jest już bardzo
poważny.

Mam płytę Shuttle 591P na MVP3, najnowszy bios awarda. Grafika to riva 128
(elsa) na AGP, oprócz tego wspomniany SB na pci oraz modem na isa. Na tym
chodzi Win98 z wszystkimi sterownikami VIA (IRQ, AGP driver, PCI bridge oraz
USB filter)

Czy da się jakoś rozwiązać ten problem???Bardzo proszę o pomoc.

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com UiN:4720636   Czestochowa