Re: PCI nie działa

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 19:54:08 MET DST

Krzysztof Grad napisał(a) w wiadomości:
<7slutl$9ec$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>...Mam płytę Shuttle 591P na MVP3, najnowszy bios awarda. Grafika to riva
128
>(elsa) na AGP, oprócz tego wspomniany SB na pci oraz modem na isa. Na tym
>chodzi Win98 z wszystkimi sterownikami VIA (IRQ, AGP driver, PCI bridge
oraz
>USB filter)

Miałem to samo na mojej płycie VIA.
1.) Sprawdź, czy przerwania jakie przydziela BIOS kartom
(AWARD po resecie, przy starcie wyświetla taką listę (pause - żeby
zatrzymać))
     pokrywają się z przerwaniami przydzielonymi przez windows :
Mój komputer -RMB--> właściwości --->Menadżer
urządzeń--->Komputer--->właściwości.
Jeżeli nie to przeinstaluj Via miniport PCI driver (VTPCIIRQ.PCI). U mnie to
pomogło
(driver miałem z Chipa 2/98 (są tam dwa! jeden do PII i jeden do P5 - trzeba
właściwy)).
2.)Na mojej płycie Lucky Star (nie wiem czy to zależy od płyty czy od
chipsetu)
przerwania przypożądkowane są na stałe każdemu slotowi , poczynając od AGP:
AGP-11, PCI-11, PCI-10, PCI-12, jeżeli więc wsadzisz kartę do slotu obok AGP
dzieli ona przerwanie 11 z AGP. Problem w tym, że nie wszystkie karty tak
mogą,
u mnie taką kartą jest modem, który po włożeniu do tego slotu wogóle nie
dostał przerwania(N/A).
Poza tym objawy dzielenia przerwania na innych kartach to:
-karta dźwiękowa YMF724A- czasami w grach znika dźwięk,
-karta telewizyjna BT848- dekoder do canal+ Pubs2 zawiesza się po chwili.
Poza tym wszystko działa, wydawać by się mogło, normalnie.
 Po umieszczeniu każdej karty na osobnym przerwaniu wszysko jest już ok.

sorry, że przynudziłem, pozdrawiam -silver.

silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl