Odp: POMOCY

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 01:54:21 MET DST

Jest znacznie lepszy sposób, pomijajac że chesz zdobyć nielgalnie kopie
programu.
Dostepny jest pajaczek 2.1.2 jako freeware na mojej stronie
www.free.com.pl/theegale .
Jak widzisz troche wiecej inwencji nalezy wlozyc w zrobienie kogos w konia.
:-))))
Polskim programista nalezy sie odrobina pieniedzy za ich ciezka prace, no
nie?

--
Pozdrawiam.