Menedżer urządzeń

Autor: bertol (bertol_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 22:21:40 MET DST

Po wejściu w panel sterowania / system / menedżer urządzeń pojawia się
żółty znak zapytania z wykrzyknikiem . Obok pisze "Inne urządzenia" a pod
tym "PCI Communication Device" . O co tutaj chodzi??? Nie mam też dźwięku w
komputerze . Czy ma to jakiś związek ? Jak usunąć ten problem?
Nieco niżej komputer pyta mnie o sterowniki dla "Wave Device for Voice
Modem" i kiedy mu wskarzę płytę CD ze sterownikami do modemu Zolltrix 56k
PCI to on reaguje tak jak by to było złe miejsce.
    Pomóżcie!!! Dzięki - Bertol.