Odp: Sb Live 1024

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 01:38:25 MET DST

Użytkownik KaZ <kac_13_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:19990927071622Z1438416-20126+545_at_mercury.newsgate.pl...

> KaZ
> Z tego co wiem a mam SB Live 1024
> to na stronach Creativa widnieje on pod nazwą:
> SB Live 1024 Player (Rozmawiałem z serwisem Creativa)
>
> Różni się min tym od SB Live Value że ma dodatkowe
> Gniazdo Digital Out -
> Do podlaczenia zewnetrznego urzadzenia cyfrowego np.
> z nagrywarki DAT lub MT poprzez modul
> Digital Output Module (dostepny osobno)
> lub cyfrowych glosników FourPointSurround
> A zdaje sie ze goly Live! owego nie posiada
> ale moze sie myle?
> Pozdrawiam
No i Value ma 512 głosową polifinie a ta druga 1024 - inny jest soft bo
karta niczym istotnym. O ile mi wadomo to SB AWE od wersji 64 ma podobną
budowe. Tzn 64 głosowa polifonja jest uruchamiana poprzez hardware a reszta
poprzez soft. Nie wspominam o innych róznicach.