POMOCY

Autor: Rinaldo (rinaldo_at_01019freenet.de)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 16:47:26 MET DST

Miałem zarejestrowaną wersję Pajączka2000. Wczoraj przy wyłączaniu pajączka
pokazało się okienko z komunikatem o błędzie: "Błąd. Po naciśnięciu OK
program zostanie zakończony",albo jakoś podobnie.
Po ponownym uruchomieniu programu, program wyświetlił informację, że nie
jest zarejestrowany. Jako że nie umiem znalezc numeru który odblokowuje
program, nie mogę dokończyć mojej strony.
Miał może ktoś podobny problem?

odpowiedzi prosze na priva
pzdr

ps: jeśli ktoś ma zarejestrowaną wersję pajączka, prosze niech przyśle mi
ten numer, chciałbym dokończyć moją stronę jak najszybciej. plz plz plz plz
plz plz plz plz plz plz plz