Re: Sb Live 1024

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 09:17:12 MET DST

>Czym to cudo sie rozni od Value po za 1024 polifonia
>oraz co tam jest w tym pudelku widzil moze ktos to z bliska.
>czy jest tam ten sledz bo planuje kupic fps2000 digital i podlaczyc to tym
>cyfrowym kabelkiem
>bo na strone creativa nie wiele sie mozna dowiedziec co jest w pudelku.
>
>Ta wersja Platiunium to facelifting dla Live full box czy cos innego
>jeszcze.

KaZ
Z tego co wiem a mam SB Live 1024
to na stronach Creativa widnieje on pod nazwą:
SB Live 1024 Player (Rozmawiałem z serwisem Creativa)

Różni się min tym od SB Live Value że ma dodatkowe
Gniazdo Digital Out -
Do podlaczenia zewnetrznego urzadzenia cyfrowego np.
z nagrywarki DAT lub MT poprzez modul
Digital Output Module (dostepny osobno)
lub cyfrowych glosników FourPointSurround
A zdaje sie ze goly Live! owego nie posiada
ale moze sie myle?
Pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/