MP3 kompresor lub TwinVQ

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 01:25:19 MET DST

Witam!
Słyszałem o wielu i paru uzywałem ale nie wiem jaki umozliwia kopresje z
najlepsza mozliwosc jakoscia?
Uzywałem najczesciej MP3 Copressor ale jest on daleki od ideału.
Prosze o podanie przynajmniej jednego który umozliwia kompresje metodą
44,1kHz i 256kbps oraz taki który nie obcina dzięku powyzej 16kHz.

A co do TwinVQ czy jakos tak. Czy znane sa Wam jakies inforacje o tym
standardzie , słyszałem o lepszej jakosci niz o mp3 ale skad to sciagnąc?

Bede wdzieczny za linki.
Za odpowiedzi tez. :-)

--
Pozdrawiam.