Re: Omni.net LCD

Autor: Robert Banaszak Lucent_at_POLAND (Lucent_at_POLAND)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 16:44:30 MET DST

> I to wszystko - laczac sie pownien zstawic pierwszy kanal - chwileczke
> pozniej drugi (widac to na wyswietlaczu)
>
> Ale byc moze u mnie w Krakowie to dziala - a u Ciebie (nie wiem gdzie)
> TPSA moze faktycznie nie dawac dwoch kanalow - sprawdz
  A co do ma do rzeczy czy daje, czy tez nie.
I tak po prostu laczac sie drugim kanalem laczysz sie na
nastepny modem.
  Pisaliscie ze nie jest szybciej na dwoch kanalach.
Dostajesz dwa IP na dwoch kanalach. Wydaje mi sie, ze jesli sciagalbys dwa
pliki rownoczesnie to moze (przy odrobinie szczescia trafil na drugie IP)
i predkosc lacznie bylaby 128kbps ( o ile RS na to pozwoli!)
Wydaje mi sie, ze jedna sesja (ftp lub http) nie moze obslugiwac
dwoch IP jednoczesnie (adresowanie gniazd ...). Ale do konca nie jestem pewien.
Czy moze sie ktos na ten temat wypowiedziec i powierdzic lub obalic?

  Pozdrawiam,
 Robert.