Re: Omni.net LCD

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 12:43:07 MET DST

Michał wrote:

> Jak Ci się udaje to osišgnšć ? Opisz wszystkie ustawienia Zyxel ISDN
> Configurator i napisz o tym parę słow...

Configurator-General Settings-MultiLinkPPP

I to wszystko - laczac sie pownien zstawic pierwszy kanal - chwileczke
pozniej drugi (widac to na wyswietlaczu)

Ale byc moze u mnie w Krakowie to dziala - a u Ciebie (nie wiem gdzie)
TPSA moze faktycznie nie dawac dwoch kanalow - sprawdz

Pozdrawiam

Wojciech Nowakowski

p.s IMHO nie oplaca sie chyba uzywac dwoch kanalow - to ZWASZE jest dwa
razy drozej, a PRAWIE NIGDY dwa razy szybciej. Poz tym przy takiej
predkosci musisz miec szybka karte portow COM - standardowe na plycie
glownej zazwyczaj nie wyciagna 128Kbps.